KOMMUNIKÁCIÓS TRÉNING
Tegezzük, magázzuk? Hogyan beszéljünk egy csoporthoz? Milyen személyiségtípusok vannak? Hogyan motiváljuk ezeket? Kiből lehet sztáredző? Hogyan szerezzek ügyfeleket és tartsam meg a meglévőket? Érdekel a sportpszichológia?
Ha a fenti kérdések bármelyikére tudni akarod a választ, akkor itt a helyed.
Egy edző, tréner, egész napja a kommunikációról szól. Instruál, utasít, motivál, kapcsolatokat alakít ki. Mégis ez volt eddig a legmostohábban kezelt terület az oktatóképzések minden szintjén. Azonban a szakmai sikeresség egyik alapvető kelléke a megfelelő kommunikáció.
MIRŐL TANULHATSZ?
Kommunikáció, Motiváció, Brand
Ezen hármas tagoltság mentén fogjuk végigjárni a legfontosabb kérdéseket. Sok gyakorlati példával és foglalkozással.
Kezdve az általános kommunikációs foglamak megismerésétől, a testbeszéd alapjain át egészen a közösségi kommunikációig és hirdetésekig. Kitérve olyan speciális esetekig mint a válságkommunikáció.
KINEK AJÁNLOTT?
Jelenleg is aktív edzőknek, akik egyéni és/vagy csoportos foglalkozásokat tartanak. Edzőterem tulajdonosoknak, vezetőknek. Oktatóképzésben résztvevőknek.
PROGRAM
A képzés 8 óra. Mely tartalmaz 2x20p kávé szünetet és egy 40 perces ebédszünetet.
IDŐPONT: | 2018. március 24. | ||||||
|
|||||||
HELYSZÍN: |
Extreme Net Kommunikációs Ügynökség Budapest 1052 Vármegye utca 3-5. II. emelet |
||||||
RÉSZVÉTELI DÍJ: | 50 000 Ft. | ||||||
FÉRŐHELY: | 10 fő |
Budapest, 1052 Vármegye utca 3-5.
Muscle-up Workshop április 29.
A KÉPZÉS RÉSZLETES TEMATIKÁJA
1. Általános személyközi kommunikációval kapcsolatos definíciók, szabályok
Miért kommunikálunk?
A kommunikáció célja
- üzenet átadása – kapcsolatteremtés, kapcsolat fenntartása, információátadás (szakmai tudás közvetítése)
- hatás elérése – motiváció, meggyőzés, hitelesség alátámasztása
Kikkel vagyunk kapcsolatban?
Célcsoport meghatározása, aktuális címzetti csoport pontos azonosítása
- egyéni edzés esetében
- csoportos edzés esetében
Miről adunk át üzeneteket?
Adott sportág sajátosságainak egyeztetése a kommunikációs célokkal
- edzéstípusok; kívánt/reális eredmények elérésének módja, és annak közvetítése; motivációs eszközök, megoldások
- sportág gyakorlásán belül elért fejlettségi szinthez kialakított kommunikációs eszközök
- érdeklődés fenntartása, ösztönzés, teljesítmény értékelése, tanácsadás, egyéni sajátosságok figyelembevételével történő kommunikációs megoldások
Hogyan kommunikálunk?
Kommunikáció főbb csatornái
- szóbeli
- hangsúly, hangszín, hangerő, artikuláció
- megfogalmazás módja (átadandó üzenetek jellegétől függően)
- szóhasználat
- testbeszéd
- mimika
- testtartás, gesztusok útján kifejezhető tartalmak
- pozitív benyomást keltő testbeszéd – formák
- negatív benyomást keltő testbeszéd – formák
- szituációs példák, illusztráció
2. Általános, testedzéssel kapcsolatos kommunikációs szabályok, tanácsok
Hogyan alakíts ki magadról hiteles képet?
eszközök, módszerek, tanácsok a pozitív hatás elérése érdekében
Hogyan alakíts ki „egyedi, rád jellemző ügyfélélményt”
egyben sajátos, egyéni karakter-jellemzőket?
- Az edzésre érkező személy vagy csapat számára egyéni és személyre szabott edzés élményének megteremtése
- Adott személy vagy csapat számára kiemelkedő, sajátságos, elismert edző-kép kialakítása
Hogyan építsd fel az edzést kommunikációs szempontból?
- kezdő szint
- edzésforma kezdő gyakorlói felé történő kommunikációs formák – Hogyan kezdj edzeni egy kezdővel?
- visszajelzések kommunikációs módszertana, motivációs eszközök
- elérendő célok az edzésterv időintervallumára leosztva – pl. havonta átadandó információk, eredmények elemzése, tanácsadás, a várható további eredmények kommunikációja
- haladó szint
- edzésforma gyakorlásának kezdetekor végzett állapotfelmérés kommunikációja
- előzőleg végzett edzésformával kapcsolatos vélemény, eredmények befogadása – Hogyan viszonyul adott személy/csoport a megelőző élményéhez? Hogyan tudod ezt felhasználni az általad vezetett edzések során?
- elérendő eredmények kommunikációja, motivációs eszközök, aktuális jellemzők kommunikációja az edzéseket és a teljesítményt illetően
Hogyan NE kommunikálj?
- Mini esettanulmányszerű példák a helytelen kommunikációs megoldások alkalmazására
- Szóbeli, írásbeli és testbeszédhez fűződő hibás kommunikációs példák bemutatása
- Példák, amelyek bemutatják, hogy adott hatást adott szituációban milyen elemek segítenek elérni, és melyek gátolják azt
Sajtókommunikáció
- a sajtókommunikáció alapjai – felületek, csatornák, üzenetek, stb.
- pro és kontra – milyen indokok szólnak a nyilatkozatok mellett és melyek ellene, avagy mikor indokolt a nyilatkozat és mikor ellenjavalt?
- Hogyan nyilatkozz, hogy pozitív reputációs hatást érj el?
1. Az alap embertípusok ismerete
- 4 archetípus
- Kit hova sorolhatunk? Miért pont az?
- Hogyan ismerhető fel az introvertált és az extrovertált embertípus
- Hogyan lehet, illetve kell kezelni
- az egyén integrálása a programba
- az egyén integrálása csoportba
- 2 illetve 4-es elmélet lebontása- egyéni edzés közben
- 2 illetve 4-es elmélet lebontása- csoportos edzés közben
2. Az edző, mint embertípus
- teszt- rövid, egyszerűen értékelhető: extro- introvertált illetve 4 archetípus
- ezek erősségei illetve gyengeségei
- edző, mint szerep illetve, mint szereplő
3. Testbeszéd, a kommunikáció pszichológiája
- komfortizáló testbeszéd
- „hívogató” testbeszéd
- a hangerő és a csend fogalma testbeszédben
- testkultúra, fejlesztés, illemtan
4. A motiváció, mint beszélgetés
- kivel? hogyan? mikor? miért?- alapfogalmak, felismerési technikák
- a motiváció, mint termék
- a motiváció, mint feladat
- a motiváció, mint megtartó erő-fejlesztés, technikák
5. A sportpszichológia használata
- alapismeretek
- a poroszos sport
- a skandináv sport
- a középút megtalálása- a keménység, a motiválás, a támogatás, a megtartás aranyközépútja
6. Saját motiválhatóság
- látható cél
- összpontosítás- egyéni illetve csoportra
- személyiségfejlesztés
- az „ én”, mint brand
1. Social média eszközök
- Chat progmok
- Blogok
2. Story telling és Content management
- Reklámszövegek – Mit írjak a hirdetésbe ?
- Blog írás, Vlog tartalmak
- Közösségi tartalmak – Mikor, mit, hova, mennyit?
3. Hirdetések
- Rich Média
- Nativ hirdetések
- Facebook hirdetések
- Adwords hirdetések
- Offline hirdetések
- Arculat kialakítás
4. Self branding – Hogyan legyünk ismertek?