KOMMUNIKÁCIÓS TRÉNING

Tegezzük, magázzuk? Hogyan beszéljünk egy csoporthoz? Milyen személyiségtípusok vannak? Hogyan motiváljuk ezeket? Kiből lehet sztáredző? Hogyan szerezzek ügyfeleket és tartsam meg a meglévőket?  Érdekel a sportpszichológia?

Ha a fenti kérdések bármelyikére tudni akarod a választ, akkor itt a helyed.

Egy edző, tréner, egész napja a kommunikációról szól.  Instruál, utasít, motivál, kapcsolatokat alakít ki. Mégis ez volt eddig a legmostohábban kezelt terület az oktatóképzések minden szintjén. Azonban a szakmai sikeresség egyik alapvető kelléke a megfelelő kommunikáció.

MIRŐL TANULHATSZ?

Kommunikáció, Motiváció, Brand

Ezen hármas tagoltság mentén fogjuk végigjárni a legfontosabb kérdéseket. Sok gyakorlati példával és foglalkozással.

Kezdve az általános kommunikációs foglamak megismerésétől, a testbeszéd alapjain át egészen a közösségi kommunikációig és hirdetésekig. Kitérve olyan speciális esetekig mint a válságkommunikáció.

KINEK AJÁNLOTT?

Jelenleg is aktív edzőknek, akik egyéni és/vagy csoportos foglalkozásokat tartanak. Edzőterem tulajdonosoknak, vezetőknek. Oktatóképzésben résztvevőknek.

PROGRAM

A képzés 8 óra. Mely tartalmaz 2x20p kávé szünetet és egy 40 perces ebédszünetet.

IDŐPONT: 2018. március 24.
Regisztráció/Érkezés: 8:50
Kezdés: 9:00
Várható befejezés: 18:00
HELYSZÍN:

Extreme Net Kommunikációs Ügynökség

Budapest 1052 Vármegye utca 3-5. II. emelet

RÉSZVÉTELI DÍJ: 50 000 Ft.
FÉRŐHELY: 10 fő

Budapest, 1052 Vármegye utca 3-5.

Muscle-up Workshop április 29.

A KÉPZÉS RÉSZLETES TEMATIKÁJA

1. Általános személyközi kommunikációval kapcsolatos definíciók, szabályok

Miért kommunikálunk?
A kommunikáció célja

  • üzenet átadása – kapcsolatteremtés, kapcsolat fenntartása, információátadás (szakmai tudás közvetítése)
  • hatás elérése – motiváció, meggyőzés, hitelesség alátámasztása

Kikkel vagyunk kapcsolatban?
Célcsoport meghatározása, aktuális címzetti csoport pontos azonosítása

  • egyéni edzés esetében
  • csoportos edzés esetében

Miről adunk át üzeneteket?
Adott sportág sajátosságainak egyeztetése a kommunikációs célokkal

  • edzéstípusok; kívánt/reális eredmények elérésének módja, és annak közvetítése; motivációs eszközök, megoldások
  • sportág gyakorlásán belül elért fejlettségi szinthez kialakított kommunikációs eszközök
  • érdeklődés fenntartása, ösztönzés, teljesítmény értékelése, tanácsadás, egyéni sajátosságok figyelembevételével történő kommunikációs megoldások

Hogyan kommunikálunk?
Kommunikáció főbb csatornái

  • szóbeli
  • hangsúly, hangszín, hangerő, artikuláció
  • megfogalmazás módja (átadandó üzenetek jellegétől függően)
  • szóhasználat
  • testbeszéd
  • mimika
  • testtartás, gesztusok útján kifejezhető tartalmak
  • pozitív benyomást keltő testbeszéd – formák
  • negatív benyomást keltő testbeszéd – formák
  • szituációs példák, illusztráció

2. Általános, testedzéssel kapcsolatos kommunikációs szabályok, tanácsok

Hogyan alakíts ki magadról hiteles képet?
eszközök, módszerek, tanácsok a pozitív hatás elérése érdekében

Hogyan alakíts ki „egyedi, rád jellemző ügyfélélményt”
egyben sajátos, egyéni karakter-jellemzőket?

  • Az edzésre érkező személy vagy csapat számára egyéni és személyre szabott edzés élményének megteremtése
  • Adott személy vagy csapat számára kiemelkedő, sajátságos, elismert edző-kép kialakítása

Hogyan építsd fel az edzést kommunikációs szempontból?

  • kezdő szint
    • edzésforma kezdő gyakorlói felé történő kommunikációs formák – Hogyan kezdj edzeni egy kezdővel?
    • visszajelzések kommunikációs módszertana, motivációs eszközök
    • elérendő célok az edzésterv időintervallumára leosztva – pl. havonta átadandó információk, eredmények elemzése, tanácsadás, a várható további eredmények kommunikációja
  • haladó szint
    • edzésforma gyakorlásának kezdetekor végzett állapotfelmérés kommunikációja
    • előzőleg végzett edzésformával kapcsolatos vélemény, eredmények befogadása – Hogyan viszonyul adott személy/csoport a megelőző élményéhez? Hogyan tudod ezt felhasználni az általad vezetett edzések során?
    • elérendő eredmények kommunikációja, motivációs eszközök, aktuális jellemzők kommunikációja az edzéseket és a teljesítményt illetően

Hogyan NE kommunikálj?

  • Mini esettanulmányszerű példák a helytelen kommunikációs megoldások alkalmazására
  • Szóbeli, írásbeli és testbeszédhez fűződő hibás kommunikációs példák bemutatása
  • Példák, amelyek bemutatják, hogy adott hatást adott szituációban milyen elemek segítenek elérni, és melyek gátolják azt

 Sajtókommunikáció

  • a sajtókommunikáció alapjai – felületek, csatornák, üzenetek, stb.
  • pro és kontra – milyen indokok szólnak a nyilatkozatok mellett és melyek ellene, avagy mikor indokolt a nyilatkozat és mikor ellenjavalt?
  • Hogyan nyilatkozz, hogy pozitív reputációs hatást érj el?

 

1. Az alap embertípusok ismerete

  • 4 archetípus
  • Kit hova sorolhatunk? Miért pont az?
  • Hogyan ismerhető fel az introvertált és az extrovertált embertípus
  • Hogyan lehet, illetve kell kezelni
  • az egyén integrálása a programba
  • az egyén integrálása csoportba
  • 2 illetve 4-es elmélet lebontása- egyéni edzés közben
  • 2 illetve 4-es elmélet lebontása- csoportos edzés közben

2. Az edző, mint embertípus

  • teszt- rövid, egyszerűen értékelhető: extro- introvertált illetve 4 archetípus
  • ezek erősségei illetve gyengeségei
  • edző, mint szerep illetve, mint szereplő

3. Testbeszéd, a kommunikáció pszichológiája

  • komfortizáló testbeszéd
  • „hívogató” testbeszéd
  • a hangerő és a csend fogalma testbeszédben
  • testkultúra, fejlesztés, illemtan

4. A motiváció, mint beszélgetés

  • kivel? hogyan? mikor? miért?- alapfogalmak, felismerési technikák
  • a motiváció, mint termék
  • a motiváció, mint feladat
  • a motiváció, mint megtartó erő-fejlesztés, technikák

5. A sportpszichológia használata

  • alapismeretek
  • a poroszos sport
  • a skandináv sport
  • a középút megtalálása- a keménység, a motiválás, a támogatás, a megtartás aranyközépútja

6. Saját motiválhatóság

  • látható cél
  • összpontosítás- egyéni illetve csoportra
  • személyiségfejlesztés
  • az „ én”, mint brand

1. Social média eszközök

  • Facebook
  • Instagram
  • Chat progmok
  • Blogok

 2. Story telling és Content management

  •  Reklámszövegek – Mit írjak a hirdetésbe ?
  • Blog írás, Vlog tartalmak
  • Közösségi tartalmak – Mikor, mit, hova, mennyit?

3. Hirdetések

  •  Rich Média
  • Nativ hirdetések
  • Facebook hirdetések
  • Adwords hirdetések
  • Offline hirdetések
  • Arculat kialakítás

4. Self branding – Hogyan legyünk ismertek?